edycja XIX 2014/2015 Program zajęć Terminy zjazdów Regulamin Zalożenia programowe Organizacja studiów Opłaty
Program studiów XIX edycji* Program obejmuje łącznie ok. 200 godz., 60 punktów ECTS Blok przedmiotów - obligatoryjne: wykłady Etyka działań public relations Komunikacja interpersonalna Komunikacja społeczna PR w Polsce i na świecie Prawo prasowe i autorskie Wstęp do public relations Zarządzanie Blok przedmiotów - obligatoryjne: ćwiczenia Komunikacja wewnętrzna organizacji Media Relations Monitoring mediów Narzędzia i strategie PR Ocena skuteczności działań PR Pisanie tekstów PR Planowanie działań PR Praktyka studia radiowego i tv - praca z kamerą i mikrofonem Zarządzanie komunikacją w sytuacji kryzysowej Blok przedmiotów - fakultatywne: specjalizacyjne (do wyboru) Erystyka i manipulacje językowe Lobbing i public affairs Organizacja wydarzeń specjalnych (event) PR a reklama Social Media Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) Wizerunek organizacji - PR korporacyjny Blok przedmiotów - fakultatywne: uzupełniające (do wyboru) Biuro prasowe i komórka PR Employer branding - budowanie wizerunku pracodawcy Internet w komunikacji PR Konflikt i jego rozwiązywanie Krytyka i atak w praktyce PR Przekazy medialne z perspektywy odbiorcy Technika wystąpień publicznych, przemawiania i prezentacji Warsztat dyplomowy *program może ulegać zmianom i modyfikacjom